Torka tårarna min vän

Det är en sån där dag när jag bara behöver skriva av mig.. är inne i en sån där period igen.. ful, fet och värdelös.. precis så känner jag mig.. spegelbilden visar säkert 20 kg mer än vad jag egentligen väger, klippte av mig håret för lite förändring och vågar mig inte på att försöka fixa det just ifall det inte riktigt ser ut som jag vill, vill finnas till för alla men ändå vill jag vara ensam.. vill vara ensam men vågar inte för alla tankar. jätte jobbigt är det, men jag vet också att det går över det är bara just nu.. just de närmaste dagarna och kanske veckorna jag kommer må såhär, vara såhär..har mått såhär i perioder sen jag var 15 så jag borde ju veta..

Finns bara en som egentligen förstår, en som inte finns i mitt liv längre..

1 kommentar:

  1. Man ska inte lyssna på spegeln, snäckan!
    Men jag VET hur det är. Är där och lyssnar dagligen :S.
    Känns som vad man gör, så hjälper ingenting..
    Men det är bara att ligga i, kämpa, svettas, så tillslut hittar man dit.

    Kom igen bruden, du kirrar det lätt :)
    Även om du redan är superfin, men jag vet som sagt hur det är! ;)
    Pöss på're

    SvaraRadera